Weer een terrasje - Reisverslag uit Skópelos, Griekenland van GerardIdeke - WaarBenJij.nu Weer een terrasje - Reisverslag uit Skópelos, Griekenland van GerardIdeke - WaarBenJij.nu

Weer een terrasje

Door: Gerard & Ideke

06 Augustus 2013 | Griekenland, Skópelos

Dinsdag 6 augustus 2013

Eerlijk is eerlijk, langzaam maar zeker weten we ons hotel toch een beetje te waarderen..
Vandaag hebben we er een beetje ‘luie’ dag van gemaakt. Vanmorgen eerst ontbeten in een naburig hotel voor vijf euro per persoon. Was prima maar helaas geen scrumbled eggs. Voor de rest was er alles in overvloed. Na het ontbijt richting haven, zo’n kleine kilometer lekker langs de zee. In de haven is altijd wat te doen en op ons terras ‘Gala’ is het goed ‘mensen kijken’.

Voor Gerard is het geen straf om daar een paar uur te zitten terwijl Ideke de plaatselijke middenstand met een bezoekje vereerd.
’s Avonds zijn we weer richting haven gelopen om een hapje eten. Verder hebben we er een sport van gemaakt om te ontdekken waar het Amstelbier het goedkoopst is. Kniepers dat we zijn!

Het mooie kerkje aan de rand van de haven laten we nog even voor wat het is, dat nemen we morgen in ons drukke programma mee. Terug in het hotel zijn we weer met de verhaaltjes en de foto’s in de weer geweest. We hopen dat jullie dat op prijs stellen!

Tot morgen!

• 08 Augustus 2013 - 11:17

Pappa, Ria En "schone"vader:

Hallo "Livingstones" van Griekenland,

Wij stellen jullie verhalen en foto's zeker op prijs, alleen wegens "technisch ongemak" (lees: het niet doorgronden van des computers mogelijkheden) is hier pas op 7 dezes ontdenkt! Halleluja! Houden jullie het daar wel een beetje rustig met een autootjr langs de ravijnen (kwajongens-streken)? Maar wel heel mooi daar, ik zie het voor mij, alles gaat daar wat anders dan je denkt, net wat je hebben moet ik de vakantie.

Chrissie lijkt een soort Simone? De landing van het vliegtuig was ook niet mis. Gerard zit op terrasjes het bier te keuren en Ideke zoekt winkeltjes. M.i. een ideale situatie die best uit te houden is. Vandaag gaan jullie terug naar Skiathos dus nog even genieten. Ria

Het bovenstaande is door Ria geschreven. Jullie zien dat het na veel "vijven en zessen" toch gelukt is om jullie reisverslagen op het scherm te krijgen. Natuurlijk speelde daar mijn fenomenale kennis van de pc. een grote rol in! We hebben hier nu een lekker temperatuurtje van zo'n 22 graden en de verwachting is dat jullie maandag niet in een snikheet Winterswijk terechtkomen. De zonnepanelen hebben wel voor 10 jaar warmte opgeslagen! Voor jullie een mooi spaarpotje om weer op vakantie te gaan. Pappa