Laatste dag Alonissos - Reisverslag uit Alonissos, Griekenland van GerardIdeke - WaarBenJij.nu Laatste dag Alonissos - Reisverslag uit Alonissos, Griekenland van GerardIdeke - WaarBenJij.nu

Laatste dag Alonissos

Door: Gerard & Ideke

04 Augustus 2013 | Griekenland, Alonissos

Zondag 4 augustus 2013

Eigenlijk valt er over vandaag niet zoveel te vertellen. Vanmorgen is Ideke nog snel met het autootje naar de haven gereden om te vragen hoe laat de boot morgen vertrekt.

Verder hebben we onze vakantie-administratie bijgewerkt. Wat mag dat dan wel niet wezen? We hebben wat verhaaltjes geschreven. Daar worden dan weer toepasselijke foto’s bij gezocht en als het geheel klaar is wordt het op waarbenjij.nu gezet. Dat klinkt heel eenvoudig maar daar gaat nog best wat tijd inzitten vooral ook omdat Ideke best wat perfectionistische trekjes heeft.

Even hebben we met de gedachte gespeeld om andermaal naar the old village te gaan maar je moet niet overdrijven. Aan de haven zijn we op de Italiaanse toer gegaan: Ideke een pizza en Gerard spaghetti. We hebben intens genoten van ons laatste avondje Alonissos!

Tot morgen!

• 07 Augustus 2013 - 12:29

Sophie:

Wat een prachtige foto's! Volgens mij vinden jullie het uitzicht vanaf jullie balkon wel mooi..
    Bijna bij elk verhaaltje is er wel een foto van... :-)