Life is good - Reisverslag uit Alonissos, Griekenland van GerardIdeke - WaarBenJij.nu Life is good - Reisverslag uit Alonissos, Griekenland van GerardIdeke - WaarBenJij.nu

Life is good

Door: Gerard&Ideke

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2013 | Griekenland, Alonissos

Vrijdag 2 augustus 2013

Wasdag, de kleren door het sop gehaald en lekker aan het zwembad gelegen. Boekje erbij, muziekje op en af en toe de ogen dicht. Het is warm maar heel goed uit te houden door de constante zeewind.
Ons hotel is klein maar fijn en het bijkomende voordeel is dat je meteen contact hebt met het personeel dat zich uiterst dienstbaar opstelt. Ideke heeft voor morgen een autootje besteld via de receptie. Veertig euro voor 24 uur, niet gek.

Aan het eind van de middag vraag ik haar of ze nog iets tegen de muggen voor me heeft. Komt ze met Deet aanzetten……….zucht. Vanavond konden we de verleiding niet weerstaan en zijn we met de bus weer naar The Old Village gereden. Ideke krijgt niet genoeg van alle winkeltjes, oude huisjes en kerkjes. Ik nestelde me op een terrasje (allemaal met wifi) om daar in alle rust een lekker biertje te drinken. Recht voor me bouwde een stel bejaarde muzikanten hun installatie op met als decor een gladde Egeïsche zee.

Toen de zon langzaam onderging klonken de eerste tonen van een reeks prachtige blues nummers uit de tijd dat ik nog jong was………Life is good!!
Tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Juli 2010
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 34507

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 19 Augustus 2014

Gerard & Ideke naar Thailand

30 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Gerard & Ideke naar de Sporaden

28 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Gerard & Ideke in Indonesië

31 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

Turks hotel met balkon

21 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Gerard en Ideke in Mexico

Landen bezocht: